dinsdag 10 februari 2009

Kwaliteit

Ik vind dat Grasduinen, waarin fotografie een pijler is, de lezer het hoogst haalbare moet bieden. Dat doen jullie nu niet. Het draait allemaal om winst maken. Maar kwaliteit betaalt zich uiteindelijk altijd uit, dus ik snap die vorm van management niet.
’Dit zijn mijn (ik ben hoofdredacteur van Grasduinen) woorden niet. Nee, ik citeer uit het interview dat onze redacteur Daniël Mulder met Danny Ellinger heeft gehad. Het volledige interview lees je in het februarinummer van Grasduinen

Natuurlijk heb ik dat interview al gelezen, want ik hecht waarde aan zijn mening. Danny is een goeie vent, een fantastische fotograaf en ‘zijn’ Foto Natura levert prima foto’s uit een enorme voorraad. Mede dankzij Foto Natura maken we maandelijks een mooie Grasduinen.

Mooie Grasduinen’ zeg ik. Maar is dat wel zo? Misschien ben ik wel de enige die dat vindt... Zou wel triest zijn.

Intussen heb ik aan lezers van Grasduinen gevraagd wat zij van het blad vinden. De reacties komen al enkele dagen binnen. Ik kom op deze plek t.z.t. met een samenvatting van al die meningen (negatief en positief, van ‘ik zeg m’n abo op’ tot ‘ga zo door Kees!’) terug.
Wordt vervolgd dus.

Kees Loogman,
Hoofdredacteur Grasduinen


P.S. Reageren mag, graag zelfs! Laat me weten wat je van Grasduinen vindt.

Geen opmerkingen: